God morgon!

Legat och haft halvt ångest hela natten , stress dröm? tror det är
att jag är rädd att missa min bokade tid till min doktor,
Har tagit en dusch nu , ska äta lite och acceptera att känslan lär stanna kvar tills
tiden är kommen att dra sig ditåt.
I duschen någonstans mellan skrubba fötterna och skölja ur balsamet insåg jag
vilket dyrt år det kommer bli! Alla ska ha presenter och julklappar inte för att det
ska vara nog 4 av dem blir 18! inklusive min pojkvän.
Och nu när man har pojkvän blir det ännu dyrare!

Jag älskar att handla presenter till folk , finns det något bättre
när dem blir så där överraskat glada och man vet att man har
gjort deras dag? Bästa är om man har gått i affären hittat något och tänker
det är så hon / han , då får dem ju en känsla av att dem betyder och det förtjännar dem !

Vad tycker ni? Vad bör man lägga ttill en nybliven 18 åring? och kanske ännu
viktigare vad bör man lägga ut till sin pojkvän som blir 18?


Cassandra Da Silva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0