Myser med en kopp choklad

Kom nyss hem från min bedårande pojkvän.
Jag gillar inte hela idén med att cykla hem halv ett på natten
han tycker ännu mindre om det , nästan irriterande ibland, varför
skulle det bli bättre utav att han följer mig ?! Då måste jag oroa mig när han kommer hem
men gulligt är det !

Värmer upp mig med en kopp varm choklad och myser på sista lediga
dagen i morgon. Måste erkänna att idag har jag varit en ovanligt snäll flickvän!
Rycket höllt i sig när jag kom fram till Älskling och under tiden han sucka och bad mig
att ligga och mysa framför tv:n med honom var jag i full fart med att städa i ordning
på skrivbordet , hade jag sett det lagert med damm som jag skåda i dag hade jag
med säkerhet inte blivit ihop med honom , det var äkligt!
Och kom igen finns det ett bättre sätt att verkligen lära känna någon än att gå
igenom deras prylar? haha älskar det ! Resultatet blev mycket uppskattat och det
närmaste timmarna spanderades i pojkvänens famn , älskar dem stunderna då man bara
vill somna och aldrig släppa taget , gör inte ni?

Cassandra Da Silva

Kommentarer
Postat av: carro

Ha en fin fredag :)

2008-08-22 @ 09:30:05
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0